Over Amarista

Administratiekantoor en nabestaandenzorg

Ik heb ruim 20 jaar werkervaring op het gebied van administratie en personeelszaken. Door deze ruime ervaring en door het verliezen van mijn baan ben ik gaan nadenken over de toekomst over wat ik nu echt wil.

Afgelopen jaar heb ik twee mooie opleidingen “Rouw- en verliesverwerking en Nabestaandenzorg” mogen volgen.
Vanaf 2016 tot heden ben ik als vrijwilliger werkzaam als uitvaartconsulent en nazorgconsulent bij een van de grootste verzekeraars van Nederland. Hierbij bespreek ik de uitvaartwensen en bied ik een luisterend oor aan bij de mensen thuis.

Door de vele gesprekken die ik heb gevoerd ben ik erachter gekomen dat dit mijn passie is. Het contact met de mensen en ondersteuning bieden zowel op praktisch als op emotioneel gebied.

Ik zou dan ook graag particulieren en werkgevers willen helpen om de administratie op orde te krijgen en eventueel een vertrouwenspersoon te kunnen zijn voor de werknemer, nabestaanden of mensen die hulpbehoevend zijn.